Monday 30 December 2013

SEKADAR RENUNGAN - DOA 12 PINTU REZEKI / DOA PEMBUKA APA YANG TERTUTUP

Assalammualaikum u all  ^_^
Harap-harap semuanya di dalam lindungan -NYA dan diberikan kesihatan yang baik

Masih dalam mood nak masuk tahun baru, nak mulakan semua yang baru-baru, family baru, azam baru, suami baru... eh..eh.. hahahaha. Yang pastinya Yana masih in a good mood, hurmmm walaupun dalam hati tuhan saje yang tau kan rasa berdebar nak pergi medical check-up baby in 2 weeks more. Baby sihat cumanya tempoh hari Yana check ada ketumbuhan yang dipanggil CYST (Entah ejaannya tu betul tak)  berdekatan dengan baby.  Seabagai seorang ibu mestilah risau dengan berita macam ni.

Yang penting kita sebagai hambaNYA harus sentiasa beringat bahawa segala ujian dariNYA adalah kerana ALLAH swt masih sayang dan ingat akan kita. Paling penting, perbanyakkan berdoa, mudah mudahan akan dipermudahkan.

Hari ni Yana nak sharing dengan semua Doa 12 Pintu rezeki bersama Doa pembuka apa yang tertutup, Ooo u all dah tau ke, tak pe Yana tetap nak sharing dengan u all sempena tahun baru ni marilah kita sama-sama amalkan apa yang patut, tinggalkan apa yang tak patut, haah kan, simple.. hidup kita akan menjadi bertambah mudah. Juga rezeki yang kita dapat juga berkat.

Sebut pasal kerberkatan rezeki Yana nak kongsi juga tentang kata-kata yang Yana baca :

Rezeki yang berkat,
Sedikitnya cukup, banyak pula boleh diagih-agihkan,
Rezeki yang tidak berkat,
Sedikitnya tidak cukup, banyaknya tidak puas,
Rezeki yang tidak berkat umpama meminum air semakin minum semakin haus.
 







 
 
 
 

No comments:

Post a Comment